Zakończenie przyjmowania zgłoszeń do konkursu na Blogu Maxa i Elli

Hej Pandy!
Właśnie przed chwilą o 19:30 zakończyło się przyjmowanie komentarzy w konkursie na organizację imprezy. Pod wpisem o konkursie pojawiło się 1171 komentarzy!
To będzie na pewno światowy rekord w ilości wpisów w internetowym Dzienniku Maxa i Elli.
Teraz nasi Super Reporterzy zasiądą do wyboru 50 najlepszych wpisów.

Widziałem wśród tych komentarzy kilka wpisów należących do naszych przyjaciół z Reporterów Panfu:)
Może ktoś z naszych otrzyma wspaniały sprzęt i zorganizuję imprezkę;)
No to Max i Ella mają teraz sporo pracy przy czytaniu takiej ilości wpisów. Chyba nikt nie zdawał sobie sprawy, że będzie to taka ilość.

Ja też wysłałem swój komentarz ale kiedy później przeszukiwałem wpisy nie mogłem go znaleźć.




Życzę wam powodzenia!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika