Kamienna muzyka z kamiennej gitary :)

Przypominacie sobie film o zabawnej rodzince Flinstonów. Bohaterowie żyli sobie w epoce kamiennej i korzystali z kamiennych sprzętów. W jednym z odcinków kreskówki Fred i jego przyjaciel Barney występowali w klubie grając na kamiennych gitarach.
O ile pamiętam, to granie wychodziło im całkiem dobrze.
Może Krucio też oglądał ten odcinek Jaskiniowców, bo postanowił swój czar skierować na gitary.
Dzięki okularom "kamień widzącym" i magicznej różdżce można wyśledzić zaczarowany sprzęt muzyczny.
Przez chwile się zastanowiłem czy na takiej kamiennej gitarze uda się zagrać. Jest muzyka "metalowa" to może powstanie muzyka "kamienna".
Ale nie zaryzykowałem zdjęcia takiej kamiennej gitary ze ściany. Mógłbym się przeliczyć z siłami.
Szybko odczarowałem gitary ze złego czaru i usłyszałem lekkie brzdęknięcie strun. Teraz byłem pewny, że wszystko wróciło do normy.

Ya-Ba-Da-Ba-Doooo!

Tym słynnym zawołaniem Jaskiniowców żegnam Was i życzę miłego weekendu.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika