Kruk Kruciowi oka nie wykole :)

Fajny tytuł? Może i fajny, ale zacznę po kolei. Dziś nasz zły czarownik Krucio musiał być bardzo leniwy. A może to raczej brak pomysłów podsunął mu kolejny cel swojego czaru.
Myślę jednak, że to jedno i drugie.
Krucio zaczarował kruka siedzącego na dachu zamczyska. Biedny ptaszek stałby tak do końca świata, ale od czego są dobre Pandy.
Żeby go zobaczyć nie wystarczy dobry wzrok. Potrzebne są jak zwykle okulary od Profesora Bookworma. Już się przyzwyczailiśmy do ich noszenia na nosie. Potrzebujemy też magiczną różdżkę.
Tak wyposażeni możemy udać się pod Zamek i odwrócić zły czar. Ja chciałem się przyjrzeć ptakowi z bliska i szybko wdrapałem się na dach. Szybko odczarowałem nieboraka i już po chwili rozległo się głośne krakanie.
Gdybym miał skrzypce zamiast różdżki, to byłbym jak skrzypek na dachu ze znanej opery.
Teraz wiecie dlaczego taki tytuł mojego artykułu:)
Tym razem w łamigłówce można dostać sporo monet i prezent.
Tyle na dziś moi drodzy. Jutro kolejny odcinek serialu ze złym Kruciem.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika