Łyżwy i Maszyna Niespodzianek w akcji :)

Dziś kolejny prezentowy dzień na Panfu.

Kiedy rano na zamkowym tarasie usłyszałem
- Cześć Kapi1000! No jak leci? - wiedziałem, że to będzie dobry dzień.
To Manfred, zwany Mannym rozpoczął pracę przy budowie ślizgawki na Panfu.
Już w najbliższy weekend zaprasza nas na lodowe szaleństwa.
A żeby było jak należy, to podarował każdej pandzie piękne łyżwy.
Szybko założyłem swoją parę na nogi i próbowałem się poślizgać.
Nie były to udane ruchy. Czeka mnie sporo treningu i sporo upadków na pupę :)

Nie jest to ostatni prezent w dzisiejszym dniu. Maszyna Niespodzianek wyrzuciła ze swojego wnętrza paczkę. W środku jest wieszaczek i komplet ściereczek kuchennych.

Nie jest to prezent moich marzeń. Ale jak mówi przysłowie "Darowanemu koniowi nie zagląda się w zęby" :)

Pisał dla Was Kapi1000

4 komentarze:

  1. Hej! Zmieniłeś wygląd strony, czy mi się wydaje? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Panfu zmieniło ...to ja też :)
    Podoba się. Widziałeś zakładki?

    OdpowiedzUsuń
  3. 56 year old Financial Analyst Travus Wyre, hailing from Etobicoke enjoys watching movies like "Tale of Two Cities, A" and Sketching. Took a trip to Coffee Cultural Landscape of Colombia and drives a 3500. sprobuj tak

    OdpowiedzUsuń
  4. prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika