Cześć.

Hej!
Mam na imię Pelagia1999. Dzięki temu, że w ostatnim konkursie wybrałam mój szczęśliwy numerek mogę napisać na tym ( superowskim ) blogu 3 posty! Moim szczęśliwym numerkiem jest 13, a to dlatego, że urodziłam się 13 grudnia. Interesuję się przyrodą i żeglarstwem. Bardzo lubię pisać bajki, posty itp... Mam też własne blogi: Panfu News!!! i Pelagia1999, Panfu i TY . Zapomniałam wam powiedzieć, że znam się też trochę na grafice i postanowiłam zrobić coś o mnie ;) :


Dobra... to już chyba wszystko, więc do napisania ;)






2 komentarze:

  1. Witaj Asiu (Pelagio1999)
    Jestem szczęśliwy z Twojego wpisu na Blogu.
    A może wklej jeszcze fotkę swojej pandy.
    Przedstaw się tym co Cb nie znają:)

    OdpowiedzUsuń
  2. SZYNSZYL?!!!!!! Bleee... xD

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika