Mr. Curley przygotowuje zabawę karnawałową?

Hej czarno-biali futerkowcy :)


Potwierdza się moja wczorajsza wiadomość o czekającej nas karnawałowej zabawie na Panfu.
Organizatorem ma być nasz Clown Mr. Curley.
Byłem dziś chwilkę u niego, ale nie dowiedziałem się nic nowego.


Jedno jest pewne ... będzie taka zabawa i to już niedługo :)

Max powoli wraca do zdrowia. Jest pod dobrą opieką w naszym Szpitalu.
On też cieszy się, że do zabawy rana się zaleczy. Karnawałowe szaleństwo nie ominie nikogo ... no może z wyjątkiem Evrona i jego armii ;)

3maj się Max :)

Kapi1000 :)

3 komentarze:

  1. Extra że będzie zabawa karnawałowa!
    Nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam!
    Natka1121

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapi !

    Ja mam niebiesko-białe futerko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Olocolo333 to musisz się przemalować :)

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika