Niespodzianka Elli i Nowa Zagadka?

Witajcie Pandy!
Dziś z samego rana włączyłam mojego laptopa, gdyż wczoraj było czwartkowe, pandowe LOTTO. Niestety nie wygrałam, ale moja siostra też obstawiała i może coś wygrała ;) No cóż na razie jak to mówią Max i Ella "trzymam łapki na pulsie" . Okej teraz pomówmy o czymś innym. Jak włączyłam laptopa i sprawdziłam wyniki LOTTO to pomyślałam:

-"A czemu by nie zobaczyć czy Max i Ella nie napisali czegoś na Blogu?"

Weszłam na http://www.blog.panfu.pl i zobaczyłam nowy wpis! Ella wczoraj urządziła pokaz cyrkowy dla Soque. To takie miłe :) Dodała też w "PS", że szykuję się nowa zagadka i dlatego mamy czas do wtorku, aby skończyć zagadki: Big Foot i Historie miłosne Amalury, bo one zostaną usunięte z Księgi Przygód, a zamiast nich pojawi się nowa zagadka!!! Bardzo się cieszę, bo już zrobiłam wszystkie zagadki z księgi i zaczynało mi się nudzić, ale za to tych, co ich jeszcze nie skończyli poganiam. To już wszystko.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika