Windowsy ...czyli okienka :)



Hej pandy futrzate :)

Dobrze mieć futerko kiedy za oknem -18 stopni i trzeba iść do szkoły.
Mam taki duży termometr za oknem który pokazuje aktualną temperaturę.
Zaczyna mnie już nudzić ten codzienny obrazek za oknem. Ciągle zima i zima :(
Kiedy zajrzałem do najnowszego Katalogu, to aż podskoczyłem z radości.
Dziś w ofercie Windowsy.
Ale nie liczcie na Windows XP czy Windows 7 :)

To piękna kolekcja okienek do naszych chatek. Ale to nie tylko ładne ramy i szybki.
Za tymi oknami masz piękne widoki. Wysokie góry, nowoczesne wielkie miasto, pustynny krajobraz z kaktusami czy też zielona dżungla, to wszystko masz teraz na wyciągniecie ręki.
Oczywiście ręki z garścią monet.
Ceny są przyzwoite ale jakość tych okienek równie przyzwoita.
Nie daj się więcej namawiać i odmień swoją chatkę i swój punkt widzenia :)


Teraz mam problem które okienko wybrać ... a może wszystkie cztery.
Pozdrawiam i życzę miłego dnia.


1 komentarze:

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika