Pamiętajmy o delfinku :)

Hej Pandy!

Wiecie co sobie pomyślałem będąc dziś na Panfu?
Z Oscara to równy gość ...a raczej równy delfin.
Codziennie daje nam 100 monet które możemy zanieść do Dr Feelgood.
Czyli tak na pandzi rozum, to nasz Oscar jest głównym sponsorem w zbiórce pandomonet.
Czy dobrze kombinuję?
Dziś prosto od niego poszedłem do Miasta zanieść otrzymane monety.
Pani Doktor przyjęła je z czarującym uśmiechem.
Żeby być w zgodzie z samym sobą, przekazałem jej pieniążki w imieniu Oscara.


Jeśli mam dać od siebie to mam chyba omijać Oscara? Ale czy to nie kiepski pomysł.
Sam już nie wiem.
Może delfinkowi należy się dyplom i uznanie od pand? Kto to wie?

To chyba wszystko na dziś.

Kapi1000



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika