Cyrk już blisko ...szykujcie się na niebywałe atrakcje

Hej Pandy!

Jeśli czekacie na najnowsze wieści z Panfu, to mam wieści świeżutkie jak bułeczki :)
Jak zapewne wiecie, już w najbliższą sobotę przed Oborą Pokopetsów stanie kolorowy namiot cyrkowy.
Orkiestra zagra wesoły marsz i na scenę wkroczy dyrektor cyrku. Dyrektor przywita wszystkie pandy i rozpocznie przedstawienie.
Reszty Wam nie opowiem, bo nie jestem tym wyczekiwanym szefem cyrku.
Ale kto wie, może nim zostanę już za chwilę.
To zasługa Lili, która też rozmyśla o cyrkowych atrakcjach.
To ona stworzyła nową cyrkową kolekcję mody.


Mamy do wyboru strój dyrektora cyrku i mima. Oba są piękne i bardzo sympatyczne.
Bardzo trudny wybór czeka pandy o małym portfelu ;)
Ale pamiętajcie, że nie szata czyni człowieka. Aby zostać prawdziwym cyrkowcem trzeba opanować sztuczki i inne zdolności.
Dyrektor zarządza całością, a taki mim musi bez słów przedstawić różne historie.
Jak można dowiedzieć się z Dziennika Maxa i Elli , nasz reporter starał się naśladować mima.
Wyszło mu tylko tak:

:) :( :) :( :)

Jak na początek to całkiem dobrze, ale do cyrku to raczej za mało :)

A czy wy opanowaliście jakieś sztuczki?
Jeśli tak to napiszcie w komentarzach.

2 komentarze:

  1. Ja tak :D uczyłem się żąglować jabkami i wyszło mi to bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdolniacha z Ciebie peppy :)

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika