Bardzo miły wieczór :)

Hej Pandy!

Jak tam smakuje herbatka na Zamku?
Myślę, że to był dla was miły dzień.
Dla mnie na pewno :)

Mój Blog został doceniony przez Panfu załogę po raz kolejny.
Dzięki nominacji do konkursu na Blog Miesiąca Maja mam szansę powalczyć o Lizak Blogera Miesiąca.
Jak zapewne wiecie poprzednio ten Lizak wygrała Super Blogerka Alex_300.
Ja byłem wtedy drugi. Może tym razem uda mi się zdobyć to wielkie wyróżnienie, jakim jest Lizak Blogera Miesiąca.


Jeśli chcecie aby Kapi1000 przez miesiąc chodził z takim trofeum to zagłosujcie na mój Blog.
Głosowanie jest bardzo proste. Wystarczy wejść na stronę Panfu i znaleźć ankietę konkursową po prawej stronie.
Teraz wystarczy wybrać mój Blog i kliknąć.


A nie mówiłem, że proste :)


Głosowanie trwa do 19 maja do godziny 20:00!

Dziękuję za wszystkie głosy a szczególnie za te oddane na mój Blog ;)

Pozdrawiam Kapi1000 :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika