Wymarzony wynik, czyli remis :)

Hej pandy!

Jak zapewne wiecie skończył się konkurs na Blog Miesiąca Maja.
W głosowaniu udział brało 622 czynnych pand (czynnych, bo aktywnych:)
Najważniejsza wiadomość to wygrana ex aequo Ratowników Panfu i Blogu Kapi1000 w Krainie Panfu.
Czyli mój wymarzony remis stał się faktem!

Dziękuję wszystkim którzy głosowali na mój blog w Konkursie na Blog Miesiąca.
Dziękuję również tym, którzy wsparli blog Ratowników Panfu w trudnej chwili.
Gratulacje dla wszystkich uczestników konkursu :)
Pozdrowienia dla kibiców ...i dla p. Kingi za słowa otuchy :)


Kapi1000 :)

9 komentarze:

  1. Gratuluje wygranej ;-]

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś spoko.Powinieneś zająć sam 1 miejsce

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się z remisu ...to dobry remisik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Kapi, Gratulacje :))

    OdpowiedzUsuń
  6. kapi1000 to ja ewellina125 zaprosiłam cię jak robiłeś fotkę wiem ze byłam wtedy ubrana jak złodziej ale teraz jestem ubrana jak zwykła panda z zp proszę przyjmij moje zaproszenie!

    ;(

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika