Nowy ciuchowy czwartek :)

Hej Pandy!

Dziś w tytule posłużyłem się cytatem z Maxa :)
To właśnie w czwartek mamy nowości w Katalogu Panfu Mody.


Według Lili tak możemy wyglądać tego lata (raczej w chłodniejsze dni)
Dla chłopców nasza projektantka skompletowała czapkę bejsbolówkę, białą koszulkę i jeansowe spodnie. Na nogi białe sportowe buty.
Dodatkiem są fajne okulary, bandana i wisiorek.
Już kilka elementów tego stroju stało się moim "łupem" :)

W stroju dziewczynki nie widzę rewelacji. Jestem rozczarowany propozycją Lili.
Ale zwróćcie uwagę na stopy ubrane w kolorowe skarpetki i sandały.
To ciekawe połączenie ...szczególnie dla tych co marzną im stopy ;)

I tu mała uwaga odnośnie mody.

Pamiętajcie chłopaki o pewnej zasadzie.


W sandałach nie chodzimy w skarpetach! To wstrętny widok :(
Pamiętajmy o tym!

Pozdrawiam Was i zachęcam do głosowania w ankietach Panfu!

8 komentarze:

  1. tak,będę pamiętał ;) a ja myślałem że nie zakładać skarpetek dziurawych :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wręcz przeciwnie. Lubię nieraz w chłodne letnie dni chodzić w sandałach i skarpetkach, ale nie dziurawych ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. chodzenie w sandałach w skarpetkach to charakterystyczna cecha POLAKÓW xD

    ^^ PUNNY

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego dajmy przykład i wywalmy skarpetki ...oczywiście zakładając sandały :)

    i myć nogi!

    OdpowiedzUsuń
  5. nie wywale swoich skarpetek xD
    ;pp

    a myć to chyba bez gadania każdy to robi... ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak jadę autobusem to nieraz mam wrażenie, że jednak nie :(

    OdpowiedzUsuń
  7. też jeżdżę autobusem ^^
    mamy wiele wspólnego... ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. hhahahhahahaha ;d
    Jak mamy się pozbyć naszych skarpetek do sandałów? Nie poznają nas zagranicą :(

    Sara220 ;)

    Wielki powrót WOP ;d
    wszystkoopanfu.bloog.pl xd

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika