Rozbitek zniknął i spotkanie z...

Hej pandy!

Czy widzieliście gdzieś rozbitka?



Ja też nie widziałem i jestem zaniepokojony.
Czyżby znudził się leżeniem na plaży w mokrym ubraniu?
Jego nieobecność jest zastanawiająca. Miał wiele okazji aby wstać, otrzepać się z piachu i iść gdzie chce.
Oscar jak zwykle, nie wie nic na ten temat ;)

Poszedłem poprzez Dżungle na Basen zobaczyć czy Gonzo się już pojawił.
W Kiosku nie było sprzedawcy okularów ale był ktoś kogo dawno nie widziałem.
Niestety nie zrobiłem zdjęcia ze spotkania. To znaczy zrobiłem, ale nie zapisałem :(

Pozdrawiam Ciebie Saro220.
Jak zapewne wiecie, Sara220 to jedna z najlepszych reporterek które pisały na www.reporterzy.blogspot.com
To jej aktywność była motywacją do mojego pisania.

To tyle na dziś. Miałem dziś trochę małpich figli na moim blogu.
Ale kilka bananów ostudziło te małpiatki :)

Do jutra!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika