Pierwszy wakacyjny post ...i nie ostatni :)


Hej Pandy!

Mimo wakacji mam nadzieję, że będziecie zaglądać na mój blog.
Uprzedzam, że będę pisał rzadziej i zapewne krócej ;)
Chyba wybaczycie mi to wakacyjne lenistwo xD

Jak zapewne już wiecie, Ella podczas zabawy na lodowej ślizgawce pechowo upadła i złamała lewą łapkę.


Na szczęście Dr. Feelgood usztywniła łapkę gipsem i może w tydzień łapka się zrośnie.
Ella jest załamana, ale może uda jej się ten czas spędzić całkiem udanie.
Max chce poprosić Lili o specjalny strój dla Elli. Oczywiście taki aby nie urażał zranionej łapki.

Ellu wracaj szybko do zdrowia!

A jak radzicie sobie w zabawie Szalonych Strojów?
Zobaczymy komu się poszczęści w tej konkurencji.
Ja raczej nie mam szans, bo mniej czasu spędzam na Panfu

A poniżej przedstawiam nagrodę w tej konkurencji. Oryginalne nakrycie głowy :)



Już w przyszłym tygodniu na Panfu pojawią się nowe poziomy.
Oczywiście pojawią się nowe emotikonki, stroje, meble i kroki taneczne.
Takich nowych poziomów będzie dziesięć.


Wczoraj otrzymaliśmy nowe stroje do Katalogu Mody.
Są to sympatyczne letnie kreacje. W sam raz na plażę.


To tyle na dziś. Pozdrawiam Was i zapraszam do czytania moich postów.
Kapi1000 :)

PS. Dziś Max "na żywo" o godzinie 16:00. Przeszukujcie serwery rozpoczynające się na literę P

3 komentarze:

  1. Wybaczymy ci bo ja też tak zrobię bo do mnie przyjeżdża kuzynka z Rzymu i Cioteczny brat z New York'u

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki peppy :)
    Ale masz światową rodzinkę xD

    OdpowiedzUsuń
  3. kuzynka to akurat polka ale CB to trudno z nim się dogadać.Kapi a możesz zareklamować mojego bloga?

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika