Dziwne odgłosy w Foyer i powrót Maxa i Elli z Japonii


Witajcie pandy! uśmiech
Zapewne dziwicie się kim jestem.
Oj przepraszam mój błąd nie przedstawiłam się. redface
Jestem Natka1121 i będę zastępować Kapiego na czas jego nieobecności.
Dobrze przejdźmy już do rzeczy.
W Foyer panują straszne dźwięki eek
Przypominają mi one jakieś ciężkie sapanie jak z horroru.
Nasi reporterzy poszli dzisiaj sprawdzić co tam może być.
Ella tak się wystraszyła że złapała Maksa za rękę a on się cały zarumienił lol

(zdjęcie z blog.panfu.pl)
A tak na marginesie... zdobyliście już siodło dla jednorożca?
Trochę głupio że jednorożec po pięciu dniach jest dla pand ze złotym pakietem. smutny
Do usłyszenia pandy!
- Natka1121



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika