Międzynarodowi ulepszacze Panfu :)

Hej Pandy!

Jak wiecie trwa konkurs na najlepszych ulepszaczy Panfu. Zapewne też wiecie, że biorę w nim udział i mam dużą szansę na pierwsze miejsce ;)
Nie wszystkim się to podoba ...ale to już tak jest w życiu.
Mój projekt jest bardzo techniczny. Może nie za bardzo zmechanizowany, ale wymaga sporej ilości sznurów i drewna. To też projekt ekologiczny. W lesie drewna jest pod dostatkiem a liny są z plecionych lian.
Jeśli nie wiecie o czym mówię to popatrzcie na Panfu Blog


Przeglądałem dzisiaj inne propozycje ulepszenia Panfu. Moją uwagę zwróciły dwie prace. Pierwsza to kolejka linowa z której można obserwować Wulkan na Panfu.

To fajny pomysł. Wagoniki są ciekawie przedstawione i mają logo Panfu. Ten projekt prowadzi na niemieckim Panfu.

Drugi ciekawy projekt to Montana Rusa czyli Kolejka Górska albo inaczej Rollercoaster.

To również projekt mocno techniczny. Może Panda z Hiszpanii słabo go przedstawiła na zdjęciu.
Ale pomysł jest bardzo ciekawy. Ja bym dodał takie pętle z szyn, gdzie wagonik jedzie do góry kołami :)
Brawo dla Pandy _Azulina_z Hiszpanii i tajemniczej Pandy z Niemiec :)

Tak prawdę mówiąc to sporo prac jest ciekawych. Może pomysły są drobne ale przydatne.
Część jest zbyt wydumanych ale każdy ma do tego prawo.

Pozdrawiam wszystkich polepszaczy Panfu :)

1 komentarze:

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika