Złoty Piątek i inne duperele :)

Hej Pandy!

Po Zabawie Tropikalnej przyszedł czas na Imprezę Hawajską :)
Hasło do dobrej zabawy dał jak zwykle Yoyo.

Pozdrowienia dla pami987 ...uważaj na kaczuszkę :)

Niestety rankiem na Plaży Karaibskiej królowała nuda i wielgachny pająk.


Był tak agresywny, że dostał z kapcia i się schował pod łódkę.
Mam nadzieję, że Lenny sobie z nim poradzi ;)

Może wieczorem będzie tu większy ruch i zabawa się rozkręci.
Możliwe, że wszyscy poprawiają Panfu.
To świetny pomysł na zwiększenie atrakcyjności naszej wyspy. Ja już posłałem swój odlotowy projekt. Co w nim jest ... to tajemnica!!!!
Nagrody są interesujące ...szczególnie koszulka :)

Dziś też
ZŁOTY PIĄTEK

...i kupa atrakcji z tym związana.
Działa też Maszyna Niespodzianek i jeśli lubisz walić w bęben to nie przegap okazji.

Jak widzicie, ja już mam komplet instrumentów perkusyjnych. Może założę jakąś super kapelę :)
Na razie moje biedronki trenują walenie skrzydełkami w talerze.
Już mnie bania boli od tego hałasu xD

Idę na spacerek trochę odpocząć. Do następnej okazji moi drodzy czytelnicy ...pa pa :)



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika