Lampka z Maszyny Niespodzianki czeka na odbiór :)

Na polskim serwerze Panfu.me trwają prace naprawcze, ale na szczęście dostępny jest niemiecki serwer.
Przez noc administracja zdążyła uporać się z problemem ubrań, dzięki czemu nasze pandy nie chodzą już gołe. Potrzebne są tylko monety, za które możemy kupić ciuszki i meble do naszej chatki na drzewie.
Poszukując łatwego sposobu na zdobycie monet trafiłem do Jaskini, gdzie po raz pierwszy zadziałała Maszyna Niespodzianek. Wziąłem ze sobą wielką paczuszkę i pobiegłem do mojej chatki.


Okazuje się, że prezentem jest lampka nocna, która oświetli naszą Chatkę. Można ją postawić blisko łóżka. Dobrym miejscem byłaby szafka nocna. Tylko najpierw trzeba zdobyć łóżko i szafkę nocną! 








W tym poście dodam jeszcze kilka zdjęć z dzisiejszego dnia na Panfu.me.
Muszę jak najszybciej zebrać trochę monet, aby ubrać moją Pandę do końca i przy okazji udekorować Chatkę. Pędźcie do Jaskini, póki jeszcze jest dużo lampek w ''brzuszku'' Maszyny! 
Miłego dnia :)

8 komentarze:

  1. Mam nadzieję że jutro będzie działał level booster :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj działał, ale nie jestem pewien, czy podnosił poziomy, czy też nie. Mógł być popsuty... xD

      Usuń
    2. Ja z jakiegoś powodu mam cały czas 1 lvl i nie chce się pojawić drugi.

      Usuń
    3. Poziomy wolno wchodzą. Ja na przykład muszę odświeżać grę, żeby poziom się załadował. Spróbuj też to zrobić.

      Usuń
    4. O nie. Odświeżyłem grę i już nie mam coco loco xD

      Usuń
    5. Może za bycie BetaTesterem dostaniemy na zawsze małpkę :)

      Usuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika