Tajemnicza podróż Maxa

Hej Pandy!
Jak się przed chwilą dowiedziałem z Dziennika Maxa i Elli nasz Super Reporter Max wybiera się do Afryki Południowej.
Pewno pomyślicie tak jak i ja pomyślałem.
Po co ta podróż??? Co Maxowi przyszło do głowy???
Ella też jest bardzo zdziwiona i zaniepokojona. Max zrobił się coś za bardzo odważny.
Tylko czy nie jest to czasem brawura. Cieszy się bardzo z pokonania Krucia i chyba zapomina trochę o naszym udziale w tym zadaniu.
Teraz znowu wymyślił sobie podróż na kraj świata.
Republika Południowej Afryki to kraj bardzo odległy i egzotyczny. Max chce odwiedzić tam swoją ulubienicę Stellę.
Ale coś czuję, że chodzi o coś innego. Już niedługo w RPA zaczynają się Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej i Max chce być tam naszym korespondentem.
Wiele Pand interesuję się grą w piłkę nożną. Wystarczy wejść na nasz stadion. Zawsze ktoś tam piłkę kopie.
Ja gdy nie mam co robić, to często tam sobie postrzelam. Nieraz nawet do swojej bramki :)
Max może przesyłać nam relację z Mistrzostw. Na pewno będą to relacje ciekawe i odkrywcze.
Ale wyjazd nie jest jeszcze przesądzony. Ella jest bardzo smutna i nie chce się rozstać z Maxem.

Decyzja należy do Maxa i on musi rozważyć wszystkie argumenty za i przeciw wyprawie.
Jak widać na fotce nie jest to łatwa decyzja.
Co do mnie, to chętnie wyruszyłbym z Maxem w taką egzotyczna podróż. Ale to tylko moje marzenia.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika