Kinowa niespodzianka ...już wkrótce:)

Szykuje się nam na Panfu kolejna niespodzianka. Dziś przeglądając Dziennik Maxa i Elli zobaczyłem, że o godzinie 8:00 pojawiła się nowa notatka. Ucieszyłem się i szybko zacząłem czytać. Czytając poczułem wielka radość. W nadchodzącym tygodniu w San Franpanfu ma powstać Kino.
Będzie to niebywała atrakcja dla wszystkich Pand
Och jakie będą tłumy w San Franpanfu :)
Poniżej notatki naszych reporterów zobaczyłem zdjęcie, na którym była moja ulubiona postać filmowa Shrek :)

Pewnie będzie można oglądać zapowiedź do najnowszego filmu Shrek 4. Czekam na ten film z niecierpliwością. Co jeszcze zobaczymy to też się okaże. Ale jednego możemy być pewni!

Będzie na pewno świetna zabawa i może jeszcze jakieś niespodzianki.

2 komentarze:

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika