Sobota, 26 czerwca na Mistrzostwach Świata w RPA

Witajcie Moi drodzy kibice. Pewno nie mogliście doczekać się mojego piłkarskiego kącika:)
No faktycznie! Zrobiłem sobie wczoraj wolne, ale to przecież było zakończenie roku szkolnego.

Ale dość o prywatnych sprawach, czas na piłkę nożną.

Dziś zaczynają się pierwsze mecze o awans do ćwierćfinału. Z 16 najlepszych drużyn które grają dalej na mistrzostwach w RPA zobaczymy dziś Urugwaj w starciu z Koreą Południową (ten mecz już się zakończył wynikiem 2:1).
W drugim meczu spotkają się drużyny USA i Ghany. Zwycięsko z tej piłkarskiej bitwy wyszli gracze z Afryki. Wygrali w dogrywce 2:1.
Dobrze się stało, że drużyna z Afryki gra jeszcze na Mundialu.

Pragnę jeszcze podzielić się z Wami jeszcze jedna informacją. Dziś rano sprawdzając swoje wyniki zobaczyłem nowe wyróżnienia. Otrzymałem strój trenera piłkarskiego i panfu-pieniążki na konto.

Ta niezła sumka 20 000 pozwoliła mi na zakup brakujących Pokopetsów.
Mam już cała wesołą gromadkę zwierzaczków. Ale o nich napisze w oddzielnej wakacyjnej notatce.

Tyle na razie. Czekajcie na wyniki z meczów.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika