[AKTUALIZACJA] Zamknięcie Panfu.me

Dziś rano na Facebooku Panfu.me została zamieszczona smutna wiadomość. Nasz serwer zostaje zamknięty z powodu napotkanych problemów przy odtwarzaniu gry. Jest mi niezmiernie przykro, że po raz drugi musimy przeżywać zamkniecie naszej gry z dzieciństwa... :(

Wraz z Adikiem mieliśmy tyle planów i pomysłów, które poszły na marne... Mam nadzieję, że jeszcze Robin się opamięta i przywróci grę. 
Na tą chwilę (godzina 9) mam problem z zalogowaniem się. Wakacyjne Spotkanie z Pandami odbędzie się i będzie ''pożegnalnym spotkaniem". Zapraszam Was po raz ostatni :)

Pozdrawiam
Kapi1000
Około godziny 14:20 po kilkugodzinnym oczekiwaniu można było wejść w końcu na Panfu.me. Rozpoczął się wielki strajk w Sali Balowej (która została przyozdobiona balonami i dekoracjami...), gdzie siedział administrator Robin. Przez jakiś czas zaczął odpisywać na protesty pand. Powodem zakończenia działalności ma być podobno wiele ataków hackerskich (ponad 5000 graczy hackowało grę). Twórca nie potrafił ich zaprzestać i stwierdził, że skoro tak się odwdzięczamy to przestanie kontynuować swoje dzieło. Dodał jeszcze, że Panfu jest przestarzałe i niepewne. Na dodatek dodał, że nie jest mu przykro...
Teraz (15:40) Robin próbuję opanować sytuację zabawami - zmniejszanie, zwiększanie pand oraz zamienianie pand w różne rzeczy, które były dostępne tylko dla moderatorów.

 






45 komentarze:

  1. Masakra,nie wiem co nawet powiedzieć ;( Też mam aktualnie problem z zalogowaniem się...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi przykro, po raz drugi zostałem zawiedziony przez tą grę. Robin tyle naobiecywał i chyba się nigdy z tego nie wywiąże już...
      Zapraszam na spotkanie jeśli gra odpali. 14:30 w Mieście.

      Usuń
    2. Działa Ci? Bo mi chyba nie zamierza ehhh

      Usuń
    3. Nie wchodzi. No Robin masz jeszcze 4:30 godziny, żeby otworzyć grę...

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Gieniuk nie daje znaku życia na swoim blogu od czasu otwarcia Panfu.me xD

      Usuń
  3. Ciekawe jest teraz logowanie. W czasie, gdy podłącza nas do gry serwer, są do wyboru dwa światy - Polish i Global (na złotym tle). Oczywiście nie możemy wybrać go, samemu nas dodaje do któregoś z nich.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo było na niemieckim,ale na niemieckim to było najpierw.

      Usuń
    2. U nas dopiero dziś się to pojawiło :(

      Usuń
    3. Zauważyłem jeszcze, że strona główna nie działa tylko od razu przekierowuje nas do gry...

      Usuń
    4. Jeszcze wczoraj kupiłam chatkę jaskiniową[*]

      Usuń
    5. Na Niemieckim było zwykle i testowe.

      Usuń
    6. Nie wiem, nie wchodziłem na niemiecki.

      Usuń
  4. Jezu dopiero zaczęłam w to grać i z znowu XD nie no ekstra

    OdpowiedzUsuń
  5. Exstra po prostu :( Super miałem 60 lvl i wszystkie misje Xd Czekałem na latarnie Xd Po prostu super brak słów ;(

    OdpowiedzUsuń
  6. Pamiętam jak się cieszyłam gdy otwierali p.me. Tyle tam się działo. Dzięki temu zaprzyjaźniłam się z Jonasem z administracji. Teraz jest mi smutno. Jedyny plus to to ze Discord zostanie. Ja to przeżywam bo jak było pierwsze panfu grałam na me tez grałam a teraz znowu mi TYLKO simsy zostały.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będziesz miała panfu.world we wrześniu więc nie bądź taka pesymistyczna

      Usuń
  7. wiesz że to nie oznacza koniec panfu nie? możesz blogować o pannun albo panfu.world (pannun się zamknie po otwarciu panfu.world)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę się nie angażować w Panfu.world, które może również upaść szybko.

      Usuń
  8. Jak to upadlo ;-;
    Nie no bez jaj
    Na pewno nie zostalo zamkniete na czas aktualki?
    Co oni ;_;?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robin stwierdził, że nie będzie dalej pracował nad Panfu...

      Usuń
  9. I nie powiedzual czemu?
    Uhm...
    Bez sensu ;-;
    A raczej strasznie szkoda no bo no...
    W ogole tyle juz mialem tam zrobione ;_; a tu skasowali cri
    60lvl prawie wszystkie przygody
    Ale majbardziej mi zal, ze prawdopodobnie nie dam rady nawiazac kontaktu z tymi ludzmi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie umiem w komentarze =_='

      Usuń
    2. Powodem zakończenia działalności ma być podobno wiele ataków hackerskich (ponad 5000 graczy hackowało grę). Twórca nie potrafił ich zaprzestać i stwierdził, że skoro tak się odwdzięczamy to przestanie kontynuować swoje dzieło. Dodał jeszcze, że Panfu jest przestarzałe i niepewne. Na dodatek dodał, że nie jest mu przykro...

      Usuń
    3. Znaczy ataki hackerskie to akurst prawda...
      Ale my jako zwykly gracze nie mamy na to wplywu ;-;
      Akurat na wakacje...
      Orientujesz sie moze jak nazywaly sie te panfu grupki na fb?
      Moze uda mi sie znalezc pewna osobke

      Usuń
    4. Jak wpiszesz na wyszukiwarkę na Facebooku Panfu.me to wyskoczą Ci wszystkie :)

      Usuń
  10. O kurcze.. Przykre, że po raz drugi będziemy musieli przeżywać upadek gry z dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba jednak nie będzie zamykanie :) (Tak przynajmniej twierdzi apatyk)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałem o tym. Wolę nie pisać nic jeszcze, bo to nie musi być pewna informacja. A jeśli będzie to oficjalna wiadomość to dla mnie Robin będzie głupkiem...

      Usuń
    2. Właśnie. Dlaczego kłamał i to wszystko pisał? Trochę bez sensu.

      Usuń
    3. Nie wiem, może szukał rozgłosu?

      Usuń
    4. Wczoraj Pisałem Z Robinem Śmieciem i powiedział, że bloknie mi konto Xd

      Usuń
  12. ale ja kocham Twojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. kapi1000 nie zamknęli serweru

    OdpowiedzUsuń
  15. Panfu.me
    Wczoraj o 01:32 ·
    Panfu.me will be continued.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ale na razie z postem się wstrzymam.
      Dzięki ;)

      Usuń
    2. kapi jesteś wspaniałą pandą a mój nick na starym panfu był ponlele
      czy robin przywróci kiedyś wampira i brainbota oraz automat z pytaniami za którego można było wygrać parasolke. a także sowę i tą kamizelke z purpurową buźką

      Usuń
    3. Nie mam pojęcia, ale myślę, że tak :)

      Usuń
  16. dzisiaj level booster działa, mówię bo posta o tym nie napisałeś

    OdpowiedzUsuń
  17. dlaczego nie można sie zalogoWwać na panfu tylko wyskakuje zeby cos pobrać ??

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika