Stroje reprezentacji

Przechadzając się po Panfu poszłam na stadion, by pograć sobie z innymi. W kącie zauważyłam wieszak, a na nim koszulkę. Wzięłam ją, ponieważ była dla mnie przeznaczona oraz dla innych pand. Zauważyłam także informację, na której było napisane, że koszulka jutro zniknie. Szkoda. Ale zaglądając do wyposażenia okazało się, że nie mam tam jednej koszulki, a kilka strojów. Te były reprezentacji, które grają w meczach dzisiaj rozgrywanych. To fantastycznie. Teraz możemy poczuć się jak piłkarze na Mistrzostwach Świata.

Pisała dla Was: Pomocnik_na_Panfu.

2 komentarze:

  1. hej mam pytanie i prosze o odpowiedź.Jak wy to robicie wpisujecie obok jakieś informacje np.panda tyg.na marginesie.Jeśli byście mi pomogli to jest mój kontakt
    E-mail:
    kami10@autograf.pl
    lub blog:
    www.panfu-stokrotka.bloog.pl
    Będe bardzo wdzięczna za pomoc!.

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika