Maszyna Niespodzanka i nowy prezent

Witajcie.

Przechodząc przez Dżunglę pomyślałem sobie, że Maszyna Niespodzianka da dziś jakiś prezent dla każdej Pandy. Szybko zszedłem po schodach i kliknąłem na przycisk.

HUUUURRRRAAAA!!!!!

To właśnie dziś Maszyna Niespodzianka daje nowy upominek. Wyjęła z swojego metalowego ,,brzuszka'' wielką paczuszkę. Wziąłem ją i pobiegłem do mojej chatki.
Gdy już wszedłem po drabinie moje wszystkie zwierzaki zebrały się obok mnie zobaczyć co będziemy mieli dziś do naszego domku.
To była wielka głowa słonia. Zobaczyłem, że ma dwa wielkie i ostre kły.
To chyba jakaś pamiątka z Afryki od Reportera Maxa z Panfu.
Pomyślałem sobie, że przywieszę tego słonia na ścianie i na jego kłach będę wieszał moje płaszcze i kapelusze.
Tylko czy to dobry pomysł??? Muszę się jeszcze zastanowić

Miłego dnia.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika