Małe podsumowanie mojego typowania

Od kilku dni trwają Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej w RPA. Od samego początku trwa też zabawa w typowanie wyników meczy.
Na stronie Panfu można obstawiać mecze i wykazać się swoją wiedzą lub szczęściem.
Nie za bardzo mi się wiedzie i raczej przegrywam :(
A może to piłkarze zawodzą????

Wczoraj trafiłem tylko jeden mecz Brazylii.

Ale to już piąte dobre trafienie i właśnie przed chwila odebrałem małą nagrodę.
Jest nią krzesełko piłkarskie.
Przyda się jak będę miał gości na wspólnym oglądaniu meczów.




Zaraz wytypuje kolejne trzy wyniki i będę trzymał kciuki za powodzenie ;)


Miłego dnia

3 komentarze:

  1. Bardzo nam się podoba Twój blog :)

    Pozdrawiamy!

    Max i Ella

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli ja już ma cokolwiek typować to robię to przede wszystkim u bukmachera https://www.iforbet.pl/zaklady-bukmacherskie gdzie mogę liczyć na różne bonusy. Tym bardziej, że ulubione moje mecze piłki nożnej zawsze charakteryzują się wysokimi kursami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika