Podanie ...strzał ...GOOOOOOOOOOOOOOL!!!

Hej Pandy!

Podanie ...strzał ...GOOOOOOOOOOOOOOL!!!
Naprawdę nie zwariowałem :)
Już wczoraj dotarły do mnie pierwsze wieści o czwartkowym rozpoczęciu I Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej na Panfu.
Na pocztę e-mail dostałem sensacyjną wiadomość o treści -
Gooooooooooooool! Całe Panfu mówi o Mistrzostwach Świata. Zaczynamy w czwartek, będziesz mógł postawić na swoją ulubioną drużynę i wygrać świetne piłkarskie nagrody dla swojej Pandy i jej chatki na drzewie!

Już to wystarczyło, aby serduszko zaczęło szybciej pukać ;)
Wśród nas jest wielu kibiców piłki nożnej.
Trochę zdziwiła mnie ta informacja o postawieniu na swoja drużynę. Czyżby to chodziło o zakłady sportowe?
I ciekawe, czy może za nasze pieniążki.

Ale wydaje mi się, że chodzi tylko o wybór swojej ulubionej drużyny. Ja też mam swojego faworyta do pucharu.
Niestety nie będzie to Polska. Nasz drużyna nie gra na mistrzostwach, a wczoraj dostała lanie od Hiszpanów 6:0! Coś mi się wydaje, że Molina_11_12 może się cieszyć z gry swoich piłkarzy. Może oni wywalczą Puchar Świata.
Ale wracajmy do tematu. To była wczorajsza informacja a dziś w niemieckim Dzienniku Maxa i Elli pojawił się wpis o przygotowaniach do jutrzejszego otwarcia Mistrzostw na Panfu.
Jak zwykle, Manfred wykazał się swoim talentem i rozbudował nasz Stadion.
Teraz to będzie prawdziwy mistrzowski stadion piłkarski. Zaznaczyłem na zdjęciu nowe elementy. Wyglądają naprawdę rewelacyjnie. A co będzie w Katalogu to na razie słodka tajemnica;)
Proszę zwrócić uwagę na naszą nową murawę z logo Panfu. Many musiał się naprawdę natrudzić aby tak wykosić trawę. A może to zasługa Kamarii i jej czarów?

Tyle w tej relacji drogie Pandy! Jutro sami sprawdzimy jak to wygląda na żywo i jakie jeszcze atrakcje na nas czekają.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika