Maszyna Niepodzianek już działa :)

Hej Pandy!

Na szczęście nie sprawdziły się czarne scenariusze. Maszyna Niespodzianek znowu działa jak należy.
Były obawy, czy to może światowy kryzys gospodarczy dotarł na nasza wyspę. Może już nigdy nie dostaniemy niespodzianek. Ale dziś te wszystkie obawy uleciały jak para z czajniczka herbaty bambusowej.
Wasz reporter nie czekał długo na swoja kolej. Wcześnie rano wyruszyłem w reporterski patrol po Panfu. Już schodząc do Jaskini z daleka usłyszałem ten długo oczekiwany dźwięk.
Po chwili przebiegła koło mnie roześmiana Panda. Nawet nie zdążyłem się spytać, co tam ma w zawiniątku.
Ale co się miało stać, to się stało i po chwili Wasz Reporter sam zasuwał z paczuszką do swojej chatki.
Trochę trwało rozpakowanie sporej paczki, jak zwykle staranie opakowanej. Ale to taki słodki moment oczekiwania na niespodziankę. Już po chwili nowy przedmiot znalazł swoje miejsce w mojej chatce na drzewie. Oczywiście wcześniej trzeba trochę się pomęczyć i fotelik napompować;)

Oczywiście nie mogło być inaczej.
Czas Mistrzostw się zbliża wielkimi krokami. Już za prawie sześć godzin pierwszy mecz.
Fotel piłkarski umili nam oglądanie piłkarskich meczów. Może gdzieś zauważymy naszego przyjaciela Maxa.

Ale drogie Pandy nie zapomnijmy o gimnastyce i ruchu. Nie dajmy się pochłonąć do reszty Mundialowi w Afryce. Sami też kopmy piłkę na naszym odmienionym Stadionie. Zbyt długie siedzenie w fotelu i gapienie się w ekran może przynieść dolegliwości kręgosłupa i osłabienie wzroku.
Zadbajmy o nasze zdrowie!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika