Poniedziałek, 14 czerwca na Mistrzostwach Świata w RPA

Hej Pandy!

W pierwszym rozegranym dziś meczu, Holandia pokonała Danię 2:0.
Pierwsza bramka wpadła po samobójczym trafieniu do własnej bramki duńskiego obrońcy.
Kiedy już wszystko wyglądało, że mecz zakończy się wynikiem 1:0, zawodnik holenderski mocno strzelił na bramkę. Piłka się odbiła od słupka ale zawodnik z Holandii drugim strzałem zdobył kolejnego gola.
Sędzia tym razem nie pokazał czerwonej kartki. Żółty kartonik pokazał tylko trzy razy;)

W drugim meczu spotkały się drużyny z dwóch kontynentów. Azję reprezentuje drużyna Japonii.
A drużyna Kamerunu pochodzi z Afryki.
Na razie wygrywa Japonia po strzale zawodnika Honda. Ciekawe czy dostanie za tego gola samochód marki Honda od prezesów :)
Ja w tym meczu stawiałem na remis i teraz trzymam kciuki za Kamerun. Ale niestety nie udało się i mecz skończył się rezultatem 1:0.

Właśnie przed chwila zaczął się trzeci mecz Włochy- Paragwaj. Paragwaj to kraj południowo-amerykański. Faworytem jest raczej drużyna włoska. Zawodnicy grają w lidze włoskiej Serie A, która należy do najlepszych lig w Europie i na Świecie. Ale jak to w sporcie, może zawsze być jakaś niespodzianka.
No i wykrakałem! Paragwaj prowadzi z drużyną włoską 1:0!
Ale Włosi nie próżnują i w 63 minucie strzelają bramkę wyrównującą. Aktualny wynik meczu to 1:1
Mimo rozpaczliwych prób nie udało się żadnej z drużyn strzelić drugą bramkę i mecz zakończył się remisem 1:1. Jak przystało na poprzednich Mistrzów Świata to Włosi się nie popisali i zawiedli swoich kibiców i mnie. Kolejny wynik który nie trafiłem :(
Do jutra Pandy!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika