Trening piłkarski z Ellą na Panfu

Hej Pandy!

Jak się niedawno dowiedział Wasz Reporter o godzinie 15:00 ma się zacząć trening naszej Super Reporterki Elli z Panfu. Będzie to miało miejsce na serwerze Pandasia. Wcześniej na swoim Dzienniku nasza ulubienica zapowiada swój trening piłkarski. Zobaczymy jak jej pójdzie bieganie za piłką ;)

Dziś już Ella odwiedziła Miasto na serwerze Pandomon.
Jej obecność spowodowała praktycznie zakorkowanie miasta. Tłum pand był tak wielki, że groziło to utratą przytomności ;)
Pandy prosiły Elle o wiele różnych spraw. Najczęściej o Złote Pakiety, odblokowanie czatu, osobiste spotkania w chatkach i wspólne zdjęcie.
Kręciłem się w tym tłumie i próbowałem znaleźć się jak najbliżej Elli (w żółtych włosach). Zrobiłem kilka fotek ze spotkania ale nie są za bardzo udane. Co chwila ktoś mi wchodził w obiektyw lub szturchał w aparat.



Uwaga! Dodatek nadzwyczajny!

Ella pojawiła się punktualnie o godzinie 15:00 na Stadionie. Jest tu tłum Pand, a wśród nich Tamaki, Spydy, Gieniuk i wiele innych znanych Pand. Praktycznie to nie można do niej dojść. Jest wielkie zamieszanie i harmider. Ella jest oblegana jak wielka gwiazda kina lub muzyki rozrywkowej.
Tyle tej relacji na żywo.

Zrobiłem zdjęcie karty Elli i trochę innych fotek które poniżej przedstawiam .

Oczywiście do treningu nie doszło, bo Stadion był zapchany Pandami:) Nie dało się pokopać piłkę. Ellu musisz przyjść chyba w nocy :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika