Na pocztę zasuwajcie, zabawki odbierajcie :)

Bardzo lubię takie dni jak dzisiejszy. Rano zmagania z Kruciem i jego czarami. Różniej spotkanie z nową kolekcją Lili Panphung. Kiedy już myślałem o wyjściu z domku na wieczorny spacer po Panfu, usłyszałem charakterystyczny dźwięk nadchodzącej poczty e-mail.
Szybko sprawdziłem nową wiadomość. I to jak bardzo dobrą wiadomość. Ktoś nas bardzo rozpieszcza - pomyślałem wesoło.

Już po chwili odbierałem Darmowy Prezencik z newslettera Panfu.
Moja radość była tym większa, bo otrzymaliśmy ogromny komplet zabawek wraz z półeczkami do ich przechowywania.
Co tu będę wam wyliczał co tu jest, a czego nie ma :)

Zobaczcie na moją fotkę. Czy to nie piękny widok?

Moje zwierzaki też są wniebowzięte. Kto nie lubi fajnych zabaweczek.
Będziemy się bawić dziś do późnego wieczora. Takie mam przeczucie:)

Nie zatrzymuje was dłużej. Odbierzcie swoją pocztę i swoje zabawki.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika