Wiatraczek na upały ...ale ulga :)

Co może być dobre na upały? Może to być na przykład porcja lodów, zimna kąpiel pod prysznicem lub łyczek dobrze schłodzonej bambusowej herbatki.
Od dzisiaj do tego zestawu możemy dołączyć powiew zimnego powietrza z wiatraczka.
Właśnie przed chwilą rozpakowałem paczuszkę. Oczywiście nie mylicie się. To oczekiwany przez wszystkie Pandy nowy prezent z Maszyny Niespodzianek.
Ja już swój wiatraczek odebrałem i podłączyłem do gniazdka. Już po chwili poczułem przyjemny wiaterek na swoim futerku.
Teraz jest naprawdę super. Moje zwierzaki stoją jak zamurowane i chłodzą swoje gorące ciałka.
Bardzo im się to podoba.
Pewno wielu z Was widziało zdjęcie Bolisia latającego przy wentylatorku :)
Dla tych, którzy nie widzieli wklejam to zdjęcie poniżej. Pochodzi ono z oficjalnej strony Panfu na Facebooku
Ciekawe czy moje zwierzaki będą miały te same pomysły co ten Boliś? Niezły z niego lotnik :)







Wybaczcie ale muszę jeszcze się ochłodzić i przypilnować zwierzaki :)
Pisał dla Was
Kapi1000

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika