Krucio nad Jeziorem!

Witajcie moi drodzy. Wasz reporter już wrócił z terenu. Pewno się domyślacie gdzie byłem tak wcześnie. Kolejny dzień zmagań ze złymi czarami Krucia i znów nadzieja na przepędzenie złego czarownika. Dziś za obiekt do czarów ten zły wąsacz wybrał sobie Jeziorko na Panfu.

To bardzo złośliwe z jego strony, bo w takie upały wiele Pand spędza tam miłe chwile. Ale wcześniej musicie odwiedzić Kamarię w Sali Balowej. Nasza dzielna i mądra Wróżka jest już od rana na posterunku.
Maszyna Zagadek dziś też jest w dobrej formie. Manfred wykonał dobra robotę i i chwała mu za to.
Tym razem Koło Fortuny podarowało mi firaneczki na okno do chatki. Przydadzą się na pewno.
O różdżce oczywiście nie zapomniałem. Trzymając ją w garści pobiegłem nad Jezioro. Napompowałem oponę i zjeżdżając pewnym ruchem magicznej laski odczarowałem kolorowe buźki. Znów wygląda wszystko jak należy zachęcając do zabawy.
Jeszcze tylko wizyta u Krucia i Kamarii. Krucio obiecuje zemstę, a Kamaria dziękuje i zaprasza na dzień jutrzejszy.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika