Zamkowa odsłona już prawie gotowa :)

Właśnie przed chwilą, po powrocie ze szkoły sprawdziłem wiadomości na mojej poczcie e-mail.
Ucieszył mnie szczególnie list od Maxa i Elli.
Jest w nim informacja o weekendowym otwarciu "nowego"zamku.
Zamek zmieni się nam nie do poznania.
Ciekawe czy jego atmosfera pozostanie jak dawniej?
W wiadomości e-mail przedstawione jest zdjęcie nowego image zamku. Możecie zobaczyć je w mojej notatce.
Wygląda to całkiem, całkiem.
Mury odnowione i dziedziniec jakby większy. Brakuje tylko piramidy na dziedzińcu. Pojawiły się też pięknie strzyżone trawniki i alejki.
Jak będzie to wszystko funkcjonować i wyglądać dowiemy się za kilka dni.
A tak przy okazji, to wspomnę o nowym darmowym prezencie od Maxa i Elli.
Dostaliśmy piękny żółty bujany fotel (możecie go zobaczyć na dole tego artykułu).
Przyda się na jesienne smętne dni. Nie zapomnijcie odebrać swoją pocztę i swój darmowy fotel.

Pisał dla Was

2 komentarze:

  1. peese zajżyj na mojego bloga i dodaj do obserwatorów jeżeli będzie ci się podobał pleese!
    twój blog jest świetny i bardzo ładny, tylko niekture obrazki nieco za małe ale spox ;3
    ja na moim blogu staram się żeby każdy obrazek był durzy a pismo żeby nie było za małe.
    Muj blog dopiero zaczoł ruszać więc chciałabym mieć troche czytelników...ja codziennie czytam twojego bloga bo strasznie mi się podoba!
    chciałabym tylko jedą ocenę od ciebie w komentarzu oki? pleese! (czyt. plisi)czyli prosze ;3
    ja uważam ze twuj blog zasługuje na 9,8/10 hehe to za te małe obrazki odjęłam 0,2 (dwie dziesiąte) no ale przecierz każdy ma swój gust...co bendę sie wtrącać...

    muj blog to:
    przygodynaszychpand.blogspot.com
    pozdro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapi1000 czemu juz nie piszesz na blogu?
    jest tyle do napisania a ty milczysz...
    szkoda

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika