Z niebieskim mi do twarzy :)

Jeszcze nie nacieszyłem się kolejnym poziomem "rozwoju" mojej pandy, a tu Maszyna Poziomów obdarowała mnie następnym. Byłem bardzo zaskoczony jej działaniem. Ale to zaskoczenie zamieniło się szybko w wielką radość.
Na 49 poziomie otrzymałem niebieskiego Wooby'sia. Jest słodki i przeuroczy. Od razu przypadliśmy sobie do gustu.
Pasuje do koloru moich oczu :)
Ale nie o to chodzi. Z takim towarzystwem zawsze raźniej w życiu.
Moje zwierzaczki są moimi przyjaciółmi i razem nam bardzo dobrze na Panfu.
Teraz tylko czeka mnie wymyślenie imienia dla niebieskiego Wobby.
Tyle na ten dzisiejszy poranek.

Teraz Wasz Reporter idzie do szkoły podwyższyć swój poziom ;)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika