Dokąd prowadzą tajemnicze drzwi?

Czy byliście moi drodzy na zamkowym tarasie? Jeśli nie, to zróbcie to prędko.
Nie ma już śladu prac budowlanych, barierek, znaków ostrzegawczych.
Nigdzie śladu naszego Manfreda w swoim żółtym kasku na głowie.
Możemy już podziwiać (lub krytykować) efekt końcowy przebudowy Zamku.
Można wszystko dotknąć i sprawdzić. Sam przebiegłem w górę i dół po
schodach. Sprawdziłem działanie gier na tarasie. Z bliska obejrzałem nową
balustradę tarasową. Na koniec zostawiłem sobie otwieranie drzwi.
Kiedy wbiegłem po zakręconych schodach, kolejne drzwi nie otworzyły się.
Zapukałem w nie, ale nie usłyszałem zaproszenia do środka.
Próbowałem zajrzeć przez dziurkę od klucza ale bez efektu.
Za mną ustawiła się spora kolejka pand i bałem się, że wszyscy pospadamy.
Szybko zszedłem na dół.
Co się kryje za tymi drzwiami? Czyżby to było związane z tajemniczym
zniknięciem małego Paula the Kid?
Czy to może sekretne drzwi do nowej przygody?

Pisał dla Was :)


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika