Tajemnica pewnego zdjęcia



Zapewne byliście na odnowionym tarasie Zamku Panfu. Ja już wczoraj dokładnie obejrzałem to miejsce. Dlatego kiedy dziś zobaczyłem poniższe zdjęcie to byłem mocno zaskoczony. Pochodzi ono z dziennika Maxa i Elli. Przeczytałem dokładnie cały wpis Super Reporterów, ale nigdzie nie znalazłem wytłumaczenia dla mojego zdziwienia. Zresztą zobaczcie sami. Dla ułatwienia zaznaczyłem tajemnicze przedmioty.


Do czego może służyć ten wiatraczek? Czy to może
wentylator do robienia sztucznego śniegu. A ten drugi
dziwny przedmiot. Co Wam przypomina ten cylindryczny
przedmiot na dziwacznej konstrukcji. Może to jakaś luneta
do obserwacji nieba? Sam nie wiem, co o tym sądzić.
A może to ma całkiem inne przeznaczenie?
Dodatkowo moją ciekawość wywołał długi pojedynczy ślad
na śniegu. Czyżby ktoś jechał na jednej narcie? :)
Taki ślad mógł zostawić np. rower. Nie przypominam sobie
jednak takiego pojazdu na Panfu.
Może Wy drogie Pandy macie jakieś pomysły.

Jeśli tak to czekam na Wasze komentarze.
Pisał dla Was :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika