Nowi goście na Panfu?


Czy czytaliście do końca nowy wpis Elli i Maxa na ich Blogu?
Nie zadziwiły Was te zdania:
P.S. Wygląda na to, że Troy nie będzie naszym jedynym gościem na Panfu w tym tygodniu. W lornecie na wulkanie widziałam naprawdę malutki statek z malutką Pandą na pokładzie. Krasnoludki do nas płyną, czy jak? Już niedługo się tego dowiemy.
Ja zaraz po przeczytaniu do końca tej notatki szybko pobiegłem na szczyt wulkanu.
Zasapany spojrzałem w lunetę. Z tego zmęczenia zawirowało mi w głowie.
Ale zarejestrowałem taki obraz. Nie wiem czy to efekt zmęczenia czy to wyobraźnia
spłatała mi figla.

Ale jedno jest pewne. Będziemy mieli gości.
Jeśli chcecie być dobrze poinformowanymi to zaglądajcie na mój Blog.
Pisał dla Was :)

2 komentarze:

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika