Czy to już koniec Panfu!!!

Jeśli macie słabe nerwy to lepiej nie czytajcie dzisiejszych wiadomości z Panfu.

not listening
Jeśli przeczytaliście, to już pewno po Was ;)

nail bitingcryingat wits' end

No dobra, teraz bez żartów!
Kamaria w swojej magicznej kuli dostrzegła naszego prześladowcę.
To Evron z wyspy Bitterlandii. Po naszemu to Gorzka Kraina.
Ten Czarownik wygląda na całkiem zgorzkniałego.

Porwał naszego Paula, przyciągając go naleśnikiem.
Jego zgorzkniała kraina była hen, hen daleko, ale teraz wynurza się z chmur tuż obok naszej wyspy.


Jak to się mogło stać?


Kamaria nie zna odpowiedzi na to pytanie.

PS.
Może Mag Ratajszczak coś wie więcej? To bardzo tajemniczy Mag (i nieźle zakręcony)

Wczoraj wysłałem mu SMS i powiem Wam, że było strasznie. Telefon wariował a wibracja tak wibrowała, aż mi palce do dziś drżą.
A jak sprawdziłem stan konta, to było pusto frustrated
Poczekaj Magu, ja ci jeszcze pokaże :(

Nawet jak dziś czytam ten SMS to mnie jeszcze ciarki przechodzą po ciele.
Zobaczcie sami

I co? Też czujecie ciarki na plecach?
Chcecie go bardziej poznać?
...oto jego adres
http://mag-ratajszczak.blogspot.com/




0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika