Przeganiacz chmur potrzebuje energii :)

Hej drogie Pandy!

Kiedyś słyszałem taki dowcip. Ilu milicjantów potrzeba do wkręcenia żarówki?
Jeśli nie znacie odpowiedzi to podpowiem.
Potrzeba 5!
Jeden stoi na stole i trzyma żarówkę a pozostali kręcą stołem.

Dziś kiedy usłyszałem o pomyśle użycia odganiacza złych chmur od Panfu, to zaraz przypomniał mi się ten dowcip.
Ale Kamaria miała rację!
Próbowałem samemu uruchomić machinę ale tylko zrobiłem wir kurzu i liści.
Kiedy pojawiła się druga panda spróbowaliśmy razem. Efekt był mizerny.
Wiatrak obrócił się nieznacznie i stanął.



Kiedy pojawiły się następne pandy, to wiedzieliśmy, że sukces jest blisko.
Kiedy wspólne zakręciliśmy wiatraczkiem, ten zaczął się kręcić coraz szybciej i szybciej.
Chmury pomału zaczęły się cofać w stronę odległych gór.
Wszyscy skakali do góry i krzyczeli z radości.
Kamaria była szczęśliwa i biła nam brawo :)

Teraz tylko musimy odnaleźć Paula. Ale to już nie dziś!



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika