Kolekcja budząca grozę :(

Hej Pandy!

Jeśli masz ochotę na zmianę wyposażenia swojej chatki, to odczekaj jeszcze trochę.
Tak to dobry pomysł! Lepiej nie zaglądaj do najnowszego Katalogu.

A jeśli moje słowa Ciebie nie przekonały, to mówi się trudno.

Uprzedzałem Was!!!!

No i jak ?

Ja mam wielkie obawy widząc te rzeczy. A jeśli te przedmioty zawładną naszym umysłem?
Może ta łysa roślina okręci nas swoimi gałęziami i ... lepiej już nic nie pisać.
Głaz z Evronem (jak żywym) nie wstawię do pokoju. A może ten głaz to teleport do Gorzkiej Krainy?
A rogaty piec to chyba nadaje się tylko do horroru. Można w nim piec gorzkie ciastka z Bitterlandii.
Ta lampa też wygląda podejrzanie. Może to nie lampa tylko magiczna różdżka, która zaczaruje bezbronne pandy.

Sami widzicie jaki to dziwny i straszny zestaw sprzętów. Czyżby Lili była pod wrażeniem Evrona.
Muszę ją lepiej poobserwować.

Wiecie co? Dobrze, że nasz Duck tego nie widział. Taki widok przypomniałby mu Bitterlandie i okrutne traktowanie. Niech nikt przy nim nie mówi o nowej kolekcji. To ważne!
Dziś ponownie dostał porcje frytek i śpi spokojniej.

Na razie Pandy! Pozdrawiam Was!
Kapi1000

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika