Fryteczki dobre na wszystko???

Hej Pandy!

Jak myślicie, co dziś będę miał na obiadek?
Opowiedz jest poniżej :)


Smakowicie wyglądają ...i są beztłuszczowe, czyli smaczne i zdrowe.
Takie pychoty robi nasz Bruno w swojej Restauracji.

Zapewne zastanawiacie się, co tak o tych frytkach Wam opowiadam?
.-.-.
Wszystko zaczęło się dziś na Plaży. Poszedłem odwiedzić Ducka i Oscara.
Pierwszy z nich jak zwykle spał przy ognisku. Tym razem smakowicie się oblizywał przez sen.
Wokół pachniało frytkami. Zapach był całkiem świeży i jeszcze mocny.
Na piasku znalazłem kawałeczek pieczonego kartofelka. Ktoś tu sobie nieźle podjadał.

Po wymianie kilku zdań z Oscarem dowiedziałem się co tu jest "grane".
To nasi Super Reporterzy Ella i Max frytkami "leczyli" naszego lunatyka.
Podobno poskutkowało. Zresztą przeczytajcie sami tutaj

Przy okazji delfinek udzielił mi kolejną radę i ofiarował 100 monet.



Od razu wpadłem na pomysł, co tu kupić. Chyba się domyślacie?

Olbrzymi talerz smakowitych frytek to niezły obiadek. Czyż nie?
A Bruno był wniebowzięty ...takie zamówienie to dla niego super sprawa.

Mniam, mniam ...pychota :)
Pisał Wasz Kapi1000

1 komentarze:

  1. Ja też dziś jadłem frytki u bruna ale były smaczne i chrupiące mmmm.... napewno i też smakowały Xd

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika