Program ochrony świadków ... czyli ochrońmy Ducka

Hej Pandki :)

Ponownie poszedłem do Kamarii. Tym razem grzecznie zapukałem do drzwi i wszedłem kiedy wróżka zaprosiła mnie do środka.
Szybko powiedziała mi o co jej chodzi z tym programem ochrony świadka.
Pierwsze zadanie to zmiana wyglądu Ducka.
O to zadbają Lili i Gonzo. Lili szybko przygotowała ubranie dla uciekiniera z Bitterlandii.

Gorzej było z Gonzo. Aby dostać od niego okulary musiałem ryczeć jak bóbr ;)

Dopiero to rozmiękczyło jego serce. To twardziel z niego :(
Na szczęście dał te okulary do zamaskowania Ducka.

Drugi etap to znalezienie bezpiecznej kryjówki. Ale o to zadba Kamaria.
Naszym zadaniem jest wymyślenie nowego imienia dla Ducka.
Można to robić na Blogu Maxa i Elli
Musi być miłe dla niego i bezpieczne. Evron nie może go wyśledzić.
Żadne Kaczka, Gęś czy Dziobek nie wchodzi w rachubę ;)

Za dzisiejszą pomoc otrzymujemy podziękowanie od naszego xxx.

Od Kamarii otrzymujemy koszulkę z kaczką ( tak dla zmyłki)

To tyle moi drodzy. Do zobaczenia na Blogu!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika