Komputerowy odlot Lili :)

Hej Pandy!

Wróciłem niedawno z wakacji nad morzem. Było super ale trochę tęskniłem do pisania na moim blogu. W tym czasie zastępował mnie "Tajemniczy pomocnik" Wygląda na to, że zrobił to dobrze.
Dziękuję Tajemniczy pomocniku za pomoc :)

No to teraz do dzieła, czyli do pisania nowej notatki :)


Dziś pojawią się na Panfu nowe sprzęty do chatek. Pomysłem dla nich były komputerowe starocie, bo jak możemy nazwać dyskietkę komputerową, czy monitor z popękanym ekranem.
Te stare sprzęty posłużyły naszej Lili Panphung do stworzenia komputerowej kolekcji.
Co ja będę więcej pisał ...zobaczcie sami na fotki ;)

Niezła propozycja dla maniaków starych komputerów ...a dla reszty niepotrzebne gadżety.

Już jutro Oskar zada nam pierwsze pytanie. Ciekawe czy sobie poradzimy z odpowiedzią.

W nagrodę czekają na nas

Oczywiście życzę Wam samych złotych myszek :)

POWODZENIA!!!

2 komentarze:

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika