Dziś Mikołajki


Hej pandy!

Szósty dzień grudnia to tradycyjne Mikołajki. Chyba każdy rano zarżał do swojego buta poszukując podarku.
W moim czekała na mnie mała niespodzianka. Nie mogło być też inaczej na Panfu. Z tym, że prezent czekał w skarpetce nad kominkiem.
Dziś otrzymaliśmy piękny strój Mikołaja. Oczywiście nie zabrakło czerwonego płaszcza, czapki, pasa i białej brody.

Kapi1000 i Zapasowy_Kapi w akcji :)

Niestety nie mam dziś dużo czasu aby obejść wyspę. Ciekaw jestem czy Mikołaje "opanowali" nasze Panfu. Czy widzieliście dużo tak przebranych osób?
Brakuje tylko śniegu i chyba każdy patrzy w niebo, w oczekiwaniu na pierwsze płatki.
Czy pamiętacie kiedy pojawił się śnieg w zeszłym roku? Jeśli tak to napiszcie w komentarzu.

Pisał dla Was Kapi1000

3 komentarze:

  1. Hej.
    Zapraszam na mój blog, gdzie aktualnie odbywa się konkurs z super nagrodami!
    Oto link do niego :
    http://grasz-w-panfu-poczytaj.blogspot.com/2011/12/konkurs.html

    Pozdrawiam.
    Lilissa

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! : )
    Zapraszam Cie na mój blog!
    nowinki-panfu.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika