Eloise do nas wpada, świetna zabawa się zapowiada

Chyba nie uwierzycie kto do nas niedługo zawita. Nasza kochana Eloise wpadnie z wizytą w nadchodzący tydzień.
Pytacie się skąd to wiem?
Przeczytajcie najnowszy wpis w Dzienniku Maxa i Elli.
To nie będzie taka normalna wizyta.
Eloise planuje wyścigi Pokopetsów na Panfu. Zwierzaki podobno to bardzo lubią.
Mam nadzieje, że do tego czasu pozbędziemy się Krucia. Niech już znika z naszej wyspy i nam nie przeszkadza. Jeszcze by wpadł na pomysł zaczarowania któregoś Pokopetsów. Niedoczekanie!

Już niedługo pojawią się nowe strony w katalogu Pokopetsów z zasadami zawodów. Zapowiada się świetna zabawa z udziałem naszych pupilów.
Tylko mnie smuci, że Ella gdzieś się znowu wybiera we wtorek. Pewno ma coś ważnego do załatwienia.

1 komentarze:

  1. Hej Kapi!Masz tu moje GG bo prosiłeś:
    24502997
    Sorki że nie napisałem do ciebie.To dlatego że źle przepisałemtwój numer.Napisz do mnie jak będę dostępny

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika