Krucio na Basenia, czaruje w kamienie :)

Gdy dziś wstałem z łóżka od razu pobiegłem do Kamari po magiczną laskę. Przed wejściem do Zamku stał Krucio, który mówił - ,,Twoje dni są już spłukane''.

Jakie spłukane? O co chodzi?

Główkując nad słowami Czarownika ruszyłem do Wróżki. Po kilku krokach po schodach wiedziałem gdzie mógł być Krucio ze swoim złym czarem.
Niezawodna Kamaria czekała już w pobliżu Maszyny do Zagadek. Kliknąłem na guzik i po chwili na monitorze pojawiła się gra. Musiałem ułożyć rury tak, aby kuleczka przypłynęła do kanału wylotowego. Później musiałem zakręcić kołem fortuny, aby otrzymać nowy przedmiot razem z magiczną różdżką.
Wylosowałem nowe tło do karty gracza z widokiem Chin.
Bardzo się ucieszyłem i wziąłem różdżkę do ręki. Pobiegłem na Basen gdzie był zamieniony w kamień parasol. Udało mi się go szybko odczarować i pobiegłem pochwalić się Kamari.
Wąsaty Krucio kiedy go mijałem, powiedział mi, że jutro wygra z całym Panfu. Nic się jego nie bałem i wytknąłem mu nawet język :)

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika