Krucio w Szpitalu!

Miałem dziś ciężką noc. A poranek jeszcze cięższy. Obudził mnie potężny grzmot pioruna. Wyskoczyłem z łóżeczka na równe nogi. Ale co to w porównaniu z kolejnym dniem zmagań z czarownikiem Kruciem.
Wasz Reporter kolejny raz wyruszył na spotkanie z nową przygodą.
To co usłyszałem dziś z ust wąsatego czarodzieja wzburzyło mnie bardzo. Łóżko z kamienia to przecież tortura.
Tylko gdzie ono może być. Nawet sobie nie wyobrażałem, że ktoś może zrobić to w naszym Szpitalu. Jednak zły czarownik Krucio to łobuz nad łobuzy.
Kolejny raz musimy stanąć do walki ze złym czarem. Pomoże nam w tym Kamaria i Maszyna Zagadek. Ułożenie rurek staje się już prostsze.
W nagrodę dostałem dziś lodowe lustro. Tylko jak ono zniesie te upały. Żeby czasem nie zamieniło się w mokrą kałużę :)
Nie zapomnijcie o magicznej różdżce. Kolejny raz pomoże nam odwrócić czar.
To tylko formalność i po chwili Szpital wygląda jak należy.
Dla pewności wasz Reporter położył się na chwilę i wypróbował miękki materac. Nigdy nie zamieniłbym wygodnego łóżeczka na kamienną płytę.
A co Wy o tym myślicie?
Jeszcze tylko mała wizyta u Krucia i kolejny raz obiecuję nam ten drań, że się na nas odkuje.
Co on może nam zrobić? Już my mu damy radę!

1 komentarze:

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika