Krucio znowu czaruje na Panfu

Moi drodzy, chyba nie uwierzycie co tym razem wymyślił ten podły czarownik. Kiedy wspomniał o Flinstonach, zaraz przypomniałem sobie film o sympatycznych jaskiniowcach. Pewno pamiętacie, że ich pojazdy miały kamienne koła. To mi podpowiedziało gdzie na Panfu szukać kolejnej przemiany w kamień.
Już po chwili na Torze Wyścigowym oglądałem skutek złych czarów Krucia.
Ale od czego jest dobra wróżka Kamaria. Jak zwykle czeka przy maszynie zagadek w Sali Balowej. Kilka minut poświęconych na zagadkę z rurkami i już po chwili można zakręcić Kołem Fortuny.
Miałem dziś dobry dzień, bo wygrałem za odwagę pięknego Robocika.
Oczywiście nie zapomnijcie o czarodziejskiej różdżce. Weźcie ją zaraz do ręki.
Uzbrojeni w różdżkę i czary nie będziemy mieli problemu z odczarowaniem kół na Torze.

Teraz możemy udać się przed zamek i zagrać Kruciowi na nosie. Zło słabnie w nim z dnia na dzień.
Jeszcze się odgraża i obiecuję nam nowe problemy na Panfu.


A niech sobie gada. Damy mu radę!

1 komentarze:

  1. Witaj Kapi!!! Chcesz dalej pisać u mnie?? odp napisz u mnie w komciu. Jeśli tak to prześlij mi krótki opis o sobie w 2-3 zdaniach i zdjęcie swojej karty gracza, albo takie małe... tylko głowa... takie jak u mnie w Autorzy Bloga...

    OdpowiedzUsuń

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika