Jakie lustro? ...czyli małe oszustwo Krucia ;)

Dzień bez Krucia, to dzień stracony. To oczywiście żart:)
Ja już mam go serdecznie dość. Tym razem nabroił pod bokiem samej Kamarii.
Za cel swoich czarów obrał sobie Zamek. Może nawet minął się z Czarodziejką na schodach.
Musiał być bardzo spięty działając w pobliżu naszej Czarodziejki. Może to spowodowało podanie nam fałszywej informacji o lustrze. A może to jego wyjątkowa złośliwość spowodowała to kłamstwo.
Nie o lustro tu chodziło. Ale poradziłem sobie i przywróciłem normalność na Panfu. Oczywiście pomogła mi w tym magiczna różdżka i czarodziejskie okulary.
O ile się nie mylę, to zegar był już ofiarą czarów Krucia. To by wskazywało na brak nowych pomysłów w jego głowie. Może kończy się czas jego psot. Wąsy na jego obliczu też jakby krótsze.
Jest więc nadzieja na szybkie pozbycie się złośliwca z Panfu.
Dziś wróciły monetki w łamigłówce. To dobrze, bo brakuje nam dochodu z gry na Be Smarter.
Czekam cierpliwie na zakończenie remontu tej maszyny.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Kapi1000 w Krainie Panfu © 2020 | Przeróbka szablonu wykonana przez Adika